KALİTE YÖNETİMİ

İZELMAN A.Ş. KALİTE POLİTİKASI

  • İzmir’de uzun yıllara dayanan deneyimlerimizle sürekli gelişip, hizmetlerimiz ve markamız üzerine değer katarak İzmir Büyükşehir Belediye hizmetlerinin verilmesinde lider kuruluşlardan biri olmayı sürdürmek temel amacımızdır.
  • Bunun için Şirket stratejik planına uygun olarak hedeflerimize ulaşmayı amaçlıyoruz.
    • Müşterilerimizin ve İZELMAN hizmetlerinden yararlanan hemşehrilerimizin memnuniyeti ve deneyimi önceliğimizdir.
    • Sağladığımız hizmetlerde, müşteri talepleri ve diğer paydaşların taleplerindeki değişime en iyi şekilde cevap vermek ve geri bildirimleri etkin bir şekilde yönetmek için kendimizi sürekli geliştiriyoruz.
    • Hizmetlerimizi sunarken yasal şartlara uymayı ve kalite standartları gerekliliklerinin yerine getirilmesini sürekli sağlıyoruz.
  • Kurumsal ve sürdürülebilir bir kuruluş olmak istiyoruz. Bu nedenle;
    • Kuruluşumuzda etkin bir kalite yönetim sistemi oluşturmayı, sürdürmeyi ve sürekli iyileştirmeyi önemsiyoruz.
    • Proseslerimizi risk odaklı yönetiyoruz.
    • Değer yaratmayan işlemleri ortadan kaldırarak ve kaynakların verimli kullanımı ile müşterilerimize kaliteli ve uygun fiyatlarla hizmet güvencesi veriyoruz.
  • Çalışanlarımızın memnuniyeti ve güvencesinin, müşterilerimizin mutluluğuna yansıyacağının farkındayız. Bunun için;
    • Faaliyetleri yürütürken çalışanlarımızın memnuniyetini sağlamak,
    • Personelin sosyal ve bireysel gelişim eğitimlerine önem vermek ve bu yolla kurumsal kültürün oluşmasını ve yerleşmesini sağlamak,
    • Ofislerimizde   ve   hizmet    sahalarında    hijyen,   iş    sağlığı    ve   güvenliği    konularında çalışanlarımızı bilinçlendirmek ve gerekli önlemleri almak

temel politikalarımız içindedir.

Tüm paydaşlarımızın, hedeflerimize bu politikalarla ulaşmayı garantilediğimizi bilmelerini ister, kurumumuzda çalışan ve çalışacak olan tüm personelin bu politikayı benimsediğini bildirmek isteriz.

Saygılarımızla,

İZELMAN A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ